من تو رو از همون جاده.....
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

اون روز فکر میکردم اسمونم دلش مثل من گرفته هوا ابری بود من از

همون جادهای که تو رو برای سفر عشق بدرقه

کرده بودم حالا باید برای رفتن و تنهاموندن  خودم تورو بدرقه

میکردم .....                                    

 

یه وقتایی باید از خیلی چیزا دور باشی تا وقتی بهش رسیدی طعم

فراموش شده شو دوباره به یادت بیاد مثلا عشق

و دوست داشتن......

یا شایدم یا این دلتنگی ها زکات خوشبختی هامونه

                                      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.